BOKSVERENIGING APPINGEDAM GAAT WEER TRAINEN!

Met de versoepeling van de regels door het Kabinet en de RIVM mogen wij, als Boksvereniging Appingedam, met inachtneming van een aantal strikte regels (geen contact, ten aller tijde 1,5 meter afstand bewaren, etc..) weer in de buitenlucht trainingen verzorgen.

Hiervoor heeft onze trainer Jan Koops een plan uitgewerkt en namens de vereniging ingediend bij de Gemeente Appingedam. Voor dit plan hebben we als vereniging goedkeuring gekregen van de gemeente. Dit plan heeft geleid tot een protocol waarin de regels staan waaronder wij weer trainingen in de buitenlucht mogen verzorgen. Dit protocol is hier te lezen. Aan een ieder het verzoek om dit protocol door te lezen.

Boksvereniging Appingedam heeft besloten om vanaf maandagavond 25 mei 2020 weer trainingen te geven, maar wel onder strikte voorwaarden en duidelijke regels en richtlijnen om het voor iedereen veilig te houden. De regels verplichten ons om zorgzaam te zijn met risico groepen.

Concreet houdt dit in dat de trainingen in de buitenlucht voor de jeugd- en seniorengroep weer wordt opgestart. Helaas nog niet voor de Fighting Parkinson Disease (FPD) groep.

Met vriendelijke groet,
Boksvereniging Appingedam

Kijk voor meer informatie op https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19

Hartelijk welkom op de website van Boksvereniging Appingedam.

De vereniging, opgericht 26 november 1996, wil graag een vereniging zijn die boksen laagdrempelig maakt voor mensen die niet eerder met boksen in aanraking zijn geweest.

De trainingen staan onder leiding van door de Nederlandse Boksbond gediplomeerde trainers. Eveneens is de vereniging in het bezit van een wedstrijdlicentie zodat leden kunnen deelnemen aan wedstrijden.

Natuurlijk is alleen recreatieboksen ook mogelijk, waarbij je hoofdzakelijk aan de techniek en conditie werkt. Minimumleeftijd 6 jaar.

Je bent welkom om een keer mee te trainen. De eerste twee lessen zijn gratis.

De vereniging

De Boksvereniging Appingedam wil graag een vereniging zijn die boksen laagdrempelig maakt voor mensen die niet eerder met boksen in aanraking zijn geweest.

Boksvereniging Appingedam onderscheidt zich van andere boksverenigingen door een prettige en persoonlijke sfeer; men traint fanatiek met zijn allen maar er is altijd respect voor elkaar.

We trainen in verschillende groepen;

• Jeugd (tot 16 jaar)
  • Senioren (vanaf 16 jaar)
  • Wedstrijdboksers
  • Parkinsonboksers

Training

In verband met corona maatregelen gelden aangepaste trainingstijden.
Kijk voor meer info hier: https://boksverenigingappingedam.nl/Website/corona/

Trainingen vinden plaats iedere maandag- en donderdagavond.
Graag even afmelden als je niet kan komen om te trainen.

Jeugd (< 16 jaar)

• Donderdagavond
  • Contributie*
    €10,00 p.m. (6 t/m 11 jaar)
    €12,50 p.m. (12 t/m 15 jaar)

Senioren (16 jaar >)

van 19:30-21:00 uur
  • Donderdagavond
    van 19:30-21:00 uur
  • Contributie*
    €15,00 p.m. (16 jaar >)

Parkinsonboksen

• Contributie
    €15,00 p.m.

*Contributie betaling is ook mogelijk via jeugdsport fonds.

Trainingslocatie:
Gymzaal Olingertil, Olingermeeden 8, 9903 ET Appingedam