Hartelijk welkom op de website van Boksvereniging Appingedam.

De vereniging, opgericht 26 november 1996, wil graag een vereniging zijn die boksen laagdrempelig maakt voor mensen die niet eerder met boksen in aanraking zijn geweest.

De trainingen staan onder leiding van door de Nederlandse Boksbond gediplomeerde trainers. Eveneens is de vereniging in het bezit van een wedstrijdlicentie zodat leden kunnen deelnemen aan wedstrijden.

Natuurlijk is alleen recreatieboksen ook mogelijk, waarbij je hoofdzakelijk aan de techniek en conditie werkt. Minimumleeftijd 8 jaar.

Je bent welkom om een keer mee te trainen. De eerste twee lessen zijn gratis.

De vereniging

De Boksvereniging Appingedam wil graag een vereniging zijn die boksen laagdrempelig maakt voor mensen die niet eerder met boksen in aanraking zijn geweest.

Boksvereniging Appingedam onderscheidt zich van andere boksverenigingen door een prettige en persoonlijke sfeer; men traint fanatiek met zijn allen maar er is altijd respect voor elkaar.

We trainen in verschillende groepen;

Trainingen vinden plaats iedere maandag- en donderdagavond.
Graag even afmelden als je niet kan komen om te trainen.

Jeugd (< 16 jaar)

Senioren (16 jaar >)

Parkinsonboksen

*Contributie betaling is ook mogelijk via jeugdsport fonds.

Trainingslocatie:
Gymzaal Olingertil, Olingermeeden 8, 9903 ET Appingedam